יום שני, 19 ביוני 2017

כיצד צנרת ישנה פוגעת בבריאות ובאיכות החיים?

אנשים המתגוררים במבנים ישנים בתל אביב הקיימים כבר עשרות שנים, לא תמיד מודעים לבעייתיות של צנרת ישנה. צנרת ישנה חשופה הרבה יותר לתקלות בגלל בלאי ושחיקה טבעית, אך לא רק. ישנה גם סכנה בריאותית משמעותית בשימוש במים הזורמים במערכת ישנה וחלודה 

 

במבנים ישנים ישנה בדרך כלל גם הצנרת ומערכת האינסטלציה הישנה (במקרה ועדיין לא החלפתם אותה במהלך השנים…) אז נכון שיש דברים שנעשו בעבר באופן הרבה יותר מקצועי ואיכותי מהדרך שהם נעשים היום ואולי גם הצנרת של פעם הייתה טובה ואיכותית יותר מאלו שיש היום, אבל מה לעשות, גם כאן הגיל עושה את שלו. מים עכורים מעורבים בחלודה, נזילות, בעיות בניקוז או בלחץ המים בקיצור, בעיות רבות נוצרות בעקבות הגיל המתקדם של הצנרת ועדין לא דברנו על הבעיה הבריאותית. אינסטלטור בתל אביב יהיה מסוגל לפתור את הבעיות הנקודתיות שנוצרו, אך לא בטוח שכדאי לכם להמשיך לחיות עם אותה מערכת.
אינסטלטור בתל אביב יחדש לך את הצנרת
כאמור, צנרת ישנה חשופה להרבה מאוד בעיות והמים הזורמים בה סוחפים איתם את החלודה וגם את הקורוזיה שהיא ממש מסוכנת לבריאות. אמנם, במקרה של תקלה נוכל להזמין שירות של אינסטלטור עם ביובית לצורך שאיבות ביוב וניקוי יסודי של הצנרת אך החומרים המרכיבים את כל האינסטלציה נשארים אותם חומרים ישנים ומתפוררים ולא תמיד תצליח ביובית בתל אביב, ביובית טובה לפתור את הבעיה מהשורש.
במקרה שכזה נמליץ לכם לפנות אל חברה מקצועית וטובה שתחדש לכם את המערכת מעבר לפעולה של שאיבות ביוב או שימוש במשאית ביובית בתל אביב. למען בריאותכם ולמען הנוחיות שלכם וכמובן גם למען איכות החיים. כי חיים בצל צנרת לקויה המתגלה כבעייתית בכל שני וחמישי הם לא ממש חיים.
חפשו חברה המציעה שירות מקצועי של מומחים מהשורה הראשונה שיודעים כיצד לגשת למערכת הישנה ולהחליף אותה בחדשה במינימום זמן ובמינימום נזקים לבית שלכם. רק אנשי מקצוע מעולים שמתמצאים היטב בכל מה שקשור לאינסטלציה ידעו לטפל כראוי בצנרת ולחדש את ימיה כקדם.
כי לא כל אחד הוא אינסטלטור.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה